Kızlar saat 10.30 da doktor kontrolüm var heyecan yaptım 17+3 yeyim en son 12haftalıkken gelmiştim cinsiyette tahmin vardı netleşir diye düşünüyorum aynı haftalara yakın aynı haftalarda olan anneler yazabilirmisiniz ? Nasılsınız kontrolünüz nasıl geçti gittiyseniz