yurdgul
Sahra1221 oğlumda 5 yıl önce tetenoz olmuştum şimdi annelere de aşıyı çoğaltmışlar ben düşünmüyorum
Oğlumun zamanında boğmaca yoktu şimdi üçlü kombo ne var dedi doktorum tmm dedim geçtim yaptırmayacağım neden bu kadar hamileler aşılanıyor bebekler ilk oğluma 1 yaşına kadar yaptırdım aşıları buna hiç yaptırmycm
Güvenmiyorum