Esrakse umarım sen de çıkmaz canım benim de bir tane kimyasal gebeliğim olmuştu herşeyi denedik klomen aşılama bir türlü olmayınca 5 senelik de evliyiz yıllar geçtikçe sabrımız kalmadı bu durum çıkmasa bile artık sabremeyeceğiz diye tüp bebek yaptırmaya karar vermiştik sonuçları 20 günde falan çıkıyor Allah istedikten sonra bir şekilde vesileler olacak tabi, sen içini ferah tut dua et bol bol o yeter 😚