S-k-kaya Esraesra06 merhaba. Siz de FISH yöntemi mi yoksa NGS yöntemi ile mi analiz ettiler embriyoları?
Tekinnn alinnna hangi bölüm de yapılıyor nasıl yapılıyor test canım anlatır mısın ? Benim de düşüğüm oluyor şimdi doktor yaptırmamı istedi ben o ağlamayla soramadım doktora unuttum
Esraesra06 S-k-kaya yok canım bütün kromozomlara bakılmadı benim 6 ve 10. Kromozomda sorun olduğu için 6,10,13. Kromozomlara bakıldı sadece
eglhnztrk Kızlar merhaba bende bir ay önce 9 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. İlk gebeliğim olmasına rağmen genetik testi yaptırdık. Sonuclar daha yeni çıktı. Triploid 69xxx yani fazladan bir set kromozomu olduğu için kalbi durmuş. Salı günü ben ve eşim kromozom analizi yaptıracağız. Doktor sizde bir sıkıntı yoksa tedaviye gerek yok eğer sizde sorun varsa o zaman konuşuruz dedi. Anladığım kadarıyla oyle bir durumda tüp bebek ve pgt önericek. Zaten çikolata kistim yüzünden hamile kalmamda zordu ve bu kendiliğinden olmuştu. Sizin genetik sonuclarınız kaç güne çıktı. Ben doktor onayladığı takdirde cok fazla beklemek istemiyorum yeni gebelik için 😞
Tubaibrahim eglhnztrk kromozom 1 ayda çıkıyor canım. Pıhtılaşma 3 ay. İnşallah kromozom probleminiz yoktur. O bebeğe özel de olabiliyor. Geçmiş olsun