Yenianne çok haklısın, oysaki ne acayip isimler koyuyorlar hemde anlamlarına vakmadan. Sırf kulağa hoş geliyor diye. Oysa ki anlam çok çok önemli. Kuranda geçiyor diyor ama anlamı yok mesela. Oysa ki peygamber efendimiz anlamı güzel olsun demiş kuranda grçmesi şart değil. Sen içine ne siniyorsa onu koy canm 🙂