alparslanliva Sonay aynen benim eşim de asker alparslan türkeşten dolayı alparslan olcak ismi cinsiyetini hayırlısıyla öğrenelim de 🙂
Pinaryyim alparslanliva hayırlısı olsun inşallah bizimkininde adı öyle bişeyler olur şayet erkek olursa ama ben kız hissediyorm bkcaz bkalım ne olcak 😀
alparslanliva Pinaryyim bende oğlan hissediyorum oğlum olsun da istiyorum Rabbim cümlemize hayırlı evlatlar nasip etsin cinsiyeti önemli değil 🤗
Pinaryyim alparslanliva tabi cinsiyetin bir önemi yok saglıkla gelsinlerde ama analar hisseder diyorum kendimi alamıyorm 😀
Yenianne Pinaryyim bende hep kız hissettim htta o kadar adapte etmişim ki kendimi kız isimleri aradım rüyalarımda hep kız gördüm ama erkekmiş 🤗Bazen yanılabiliyoruz 😊
MerveAksu Güzel isim bence 🙏🏼 ben de Kayılardan geldiğim için hoşuma gitti ☺ Biz de erkek olursa Metehan kız olursa Aybüke
gulcins Yenianne milliyetçi bir babaysa Türkbey ismini öneririm arkadaşımın oğlunun adı Türkbey Saltuk kızının adı Türkün
Fasulyeninannesi Yenianne ülkenin ilerde nolcağı belli değil aslına bakarsan herhangi bir görüşle bağdaşan isim koymamanı öneririm ne milliyetçileri yıktılar ne solcuları yaktılar çocuklarımızın geleceğini düşünmek zorundayız
Svde Bu yazıyı okuyunca kayıhan tuhaf gelmişti ama arkadaşım dün kayıhan isminde biriyle sözlendi. Olabilir yani🤗