Mor-kelebek 1-2 hafta sorun değil dedi benim doktorum da , kendisi prof hoca fakülte hastanesinde . İlk bebeğimde de 4 hafta gerilim olmuştu 36. Haftada almışlardı . Bunda şuan 28. Haftadayız , 1 hafta 1,5 hafta geride ama 4 hafta üzeri değilse bu sorun değil. Git güzel şeyler ye protein ağırlıklı beslen avokado ye ceviz ye zeytinyağı ye kafana bişey takma son haftaların hamileliliğin tadını çıkar bunlar benim düşüneceğim şeyler sen düşünüp kafanı takma dedi 🥲 sizin haftanız daha ileri , hiç strese girmeyin herşey olacağına varıyor stres de bencillere iyi gelmiyor 🥲