Kızlar bugün 33. Haftalık olduk kontrol vardı gelişimi 1 buçuk 2 haftalık geriden geliyor dedi haftaya bir daha çağırdı böyle olanlar var mı ilk kızımda minyon doğmuştu arayı beslenme ile kapatabilir miyim haftaya gelişimi bu civarda kalırsa o zaman erken doğum yaptırabiliriz dedi. Bu durumu yaşayanlar beni nasıl bir yol bekliyor ne yapmam lazım fikir verir misiniz? 😢😢