Mor-kelebek Allah yardımcımız olsun gerçekten çok zor annelik daha doğmadan bi ton sorumluluk yükleniyor 🥹 ama kendinize kızmayın , sizin hiçbir suçunuz yok ki 🥹 bende hiç yiyemiyordum o yüzden kızmıştım kendime , doktorum o seninle alakalı değil onun alacağını alması gerekirdi o başka bişey demişti 🥲 şimdi de kan sulandırıcı kullanmama rağmen karın çevresi 1 hafta geride , ne yapabilirsin ki daha dedi bana .. buna yapacak hiç bişey yok en baştan önlemleri aldık böyle olmasın diye ama olacak olan oluyo işte bende saldım hiç düşünüp kafaya takmıyorum… protein almaya gayret ediyorum sadece o kadar elimden gelen tek bu …