Jfm Charlotte85 merhaba bir kaç gün önce sizde araştırıyordunuz yazışmıştık hatta:) Genotek firmasına yaptırdım 4 ile 7 iş gününe sonuç geliyor. Ultrasonda kız denildi ama nifty de %100 erkek çıktı 😅
Sukella Taqooo Bende 82 doğumluyum ve kızım 11 yaşında :) ara verenler olarak merhaba 16 yaş abla da baya iddialıymış :)
Taqooo Sukella merhabaa canım kızım kardesı olsun hiç istemedı ve hala istemıyor gıt aldır. Falsn demiştı ilk duyduğunda ama şimdi gelip karnımı falan sevıyor 😂
Sukella Taqooo ay iyi hadii bari :) Benimki de kız olmadığını öğrenince ufak bi şok yaşadı ama alıştı erkek kardeş olayına da bakalım . Çok büyüdüler bee 🤪
etugce Taqooo benim de kardeşimle aramda 11 yaş var ben de hiç istememiştim tek torundum bir de ilk 10 15 sene pek bir iletişimimiz yoktu ne konuşacağımı bilemiyordum ama şimdi 190 delikanlı oldu iyi olmuş olmasa napardım diyorum :) insan o yaşta ergenlikke anlamıyor sanırım
Charlotte85 Jfm peki genotek te nifty mi yaptirdiniz? Triscreen mi? Sitesine baktim nifty i bulamadim, acaba baska bi isimle mi var orda
Baharbstg etugce bana kalsa yaptırma ben hiç birini yaptırmadım engelli yada down sendromlu dedikleri çocukların çoğu sapasağlam doğuyor hem öyle olsa ne fark edecekki Allah vergisi
etugce Baharbstg benim eşimin yengesinin çocuğu down sendromlu ve artık yaşı ileri olduğu için devamlı ilaç veriyorlar, tabii ki Allah vergisi ama zaten bu testler yurtdışında bunu bilip devam edip buna göre seni doğumdan önce hazırlamak için yapılıyor.
Gulblt etugce bende 2li r Testten sonra yaptırdım riskli çıkmıştı diğerlerine gerek kalmıyor detaylı çektirdim sadece genox diye bir firma yüksek fiyatlı ama doğuma kadar öyle mi böyle mi düşünmekten iyi 😊 imkanınız varsa yaptırın
Taqooo etugce bende zaten gelicekte Allah korusun ben eşim ölsek annane babanne ölse dunyada hiç kimsesi olmıyacaktı kızımın yapayalnız kalmasın dıye kardes yaptım ve sende içimi rahatlattın. Bak ne dıyorsun o olmasa nabardım ☺️
Jfm Charlotte85 33 yaşım ve ilk çocuk olduğu için çok streslendim 😑 ama şükür iyi çıktı🙏 Hepimizin sonucu iyi çıkar umarım zor bir dönem
etugce Taqooo kesinlikle öyle annem de tek çocuk benim hep kardeşim olsa der, ben de neden öyle diyorki ne güzel işte tek çocuk derdim ama büyüyünce anlıyor insan cidden horöon etkisiyle çok farklı oluyor ergenlik ben ilk bir ay doğduktan sonra dokunmamıştım bile öyle diyeyim size ama şimdi bambaşka :)