Taqooo kesinlikle öyle annem de tek çocuk benim hep kardeşim olsa der, ben de neden öyle diyorki ne güzel işte tek çocuk derdim ama büyüyünce anlıyor insan cidden horöon etkisiyle çok farklı oluyor ergenlik ben ilk bir ay doğduktan sonra dokunmamıştım bile öyle diyeyim size ama şimdi bambaşka :)