etugce
Artık sadece risk grubuna önerilmiyor canım
Biraz sosyo ekonomik düzeyi yüksek yerlerde bu direkt öneriliyor. Çünkü çok fazla sendromun taraması yapılıyor. İkili üçlü dörtlü vs gerek yok bunlara bağlı risklerde amniyosentez ihtimali düşüyor vs vs... Benim dr umun takibindeki gebelerin çoğu yaptırıyor mesela
Malum pahalı bir test
Keşke ulaşılabilir bi fiyat olsa da herkese uygulanabilse ama şu an için Türkiye şartlarında mümkün gözükmüyor