Kircicegi Yldzlh onu bunu bilmem ama anne olmasi hamile kaldigindan itibaren cok zor ama cokta guzel bisey herkes bebeğini saglikli sekilde kucagina alir insallah 😊
Ahad Yldzlh bende 6 aylk gebeyim yeni girdim daha doğrs 6 ayıma hiç yaptırmadım yaptırmak istiyom ama bi yandanda korktuk şimdi ya 🙃
Yldzlh Ahad yaa bence iğneyi yapana bağlı bana ilk dozu hemşirw yaptı birşey olmadı 2. Yi ebe yaptı yanıyorum şuan 😁 ama sen yaptır mutlaka bünyeden bünyeye değişiyor sen bunları yaşamazsın belki de
Yldzlh Ahad evet canım 2 doz yapılıyor istersen 5 e tamamlayıp ölene kadar bir daha tetenoz vurulmuyorsun
Yasemincifci Yldzlh olabildiğince hareket ettirme eğerki şişik kızarıklık yada aense ateş gakan oluyorsada hiç brkleme sağlık ocağınamı gidersin acilemi bir yere git
Yldzlh Ahad ilkini yapıyor sonra 2. 4 hafta sonra 3. 8 ay sonra sanırım diğer 2 de 1 yıl arayla vuruyorlarmış
Gull9186 Yldzlh buz koy Benim de öyle olmuştu 2-3 gün çektim üzerine yatamadım filan buz iyi oluyor Sağlık ocağındaki hemşire de öyle demişti maalesef tetenoz açıtıyor gitsende birşey yapacaklarını zannetmiyorum geçmiş olsun