Yldzlh yaseminan inşallah geçer ağrısı yaa 🙄 soğuk uygulama yapalım. Tüm ağrı geçen anneler olarak ☺️
Zehramom Yldzlh cnm bana hemşire üstüne yatma demişti mecbur yattıgım için çok ağrım oldu daha öncr bende hatırlamıyorum böyle agrıdıgını
Yldzlh Zehramom bende çok dikkat ettim yatmamak için zaten oldupum andan beri ağrıdığı için yüksek ihtimal uyumamışımdır
Sedalii Yldzlh benim ilk dozda çok ağrımıştı geceleri uyuyamamıştım ağrıdan 😢😢 ama 2 de hiç bsey olmadı evet ağır bi aşı ama vuran hemşirenin eliylede alakalı dıye dusunuyorum biraz
Ahad Yldzlh vallah kızlr benmki geçti sanırm ya hiç yaptırmadım 6 aylk gebeyim yaparlarmı sizce acaba gitsem geç kaldım