Yldzlh Kızlar yaa salı günü aşı oldum. Ondan beri ağrıyo hatta bugün daha şiddetli 2. Dozum ilk dozda böyle olmamıştı. Sürekli ağrıyor yanıyor hatta sizde böyle olan varmı neler yaptınız sağlık ocağına gideyim mi sabah..
Glsmrt Yldzlh canim bendede oyle oldu..hatta icinde beze olustu iki uc gun agridi sonra hafifledi gecti.skintii olmadi yani..kafamii bile kolumu kaldirip kasiyamadim.
Aysktr Yldzlh bende ilk dozumda olmustu buz koyarak hafifletmiştim bide parol ikinci dozda hicbisey yaşamamıştım
Ahad Yldzlh bende 6 aylk gebeyim yeni girdim daha doğrs 6 ayıma hiç yaptırmadım yaptırmak istiyom ama bi yandanda korktuk şimdi ya 🙃
Yldzlh Glsmrt ya öldüm resmen 3. Gün bitti ağrı çoğaldı sanki sinir oldum ilk de sıkıntı yoktu bu sefer bitirdü beni
Yldzlh AnlatmayaGerekYok inanki hiçbirşey yapmadım aksine bütün işlerimi hallettim banyo mu bir gün evvelden yaptım aşı vururken yandı ondan beridir dvvam ediyor
Yldzlh Aysktr benim ateşim falan yok ama dediğim gibi sadece kolum yanıyor bana ebe alırsın ağrın çok olursa demişti.. Yarın alayım bari kahvaltıdan sonra
Zehramom Yldzlh cnm bana hemşire üstüne yatma demişti mecbur yattıgım için çok ağrım oldu daha öncr bende hatırlamıyorum böyle agrıdıgını
Yasemincifci Yldzlh olabildiğince hareket ettirme eğerki şişik kızarıklık yada aense ateş gakan oluyorsada hiç brkleme sağlık ocağınamı gidersin acilemi bir yere git
Reykzy Yldzlh git alkolle ovalasınlar dağılsın canım ben yaptırmadım doktor gerek yok dedi ama iğne ağrısı çok kötü oluyo biliyorum
Yldzlh Reykzy iğneyi vururken dedim ki çok yandı ağrıyo o da bana olur böyle şeyler demişti sabaha kadar ağrırsa gideyim yarın..
Kircicegi Anliyorum sizi su anda aşı vurulali 1 hafta oldu baslarda hafif agriyordu simdi hem şişti hemde kolumj kaldiramiyorum omzumdan elime kadar ağrıyor kolumu sağa sola ceviremiyorum ama ne yapacagimi bende bilmiyorum 😞