Aysenazz Sorun şu ki ben begeninize sunmadim 😂 Fikir istemedim, güzel mi değil mi diye oylamaya açmadım. Postu düzgün okur iseniz sizin kesin olduğunuz isimleri duymak isterim dedim. O yüzden önce okuduğunuzu anlayın sonra yorum yapın. Fikir istesem ben bunu beğendim sizce nasıl desem bu yorumu yapmakta özgürsünüz . Şu an sadece boş yapıyorsunuz o yüzden 😊 Sanırım çocuğunuz yok veya bir isim dusunmemissiniz. Herkes düşündüğü ismi yazarken siz isim yargiliyorsunuz okuduğunuzu anlamayıp. Yoksa da umarım sahip olursunuz. Allah sakinlik versin hayatınıza 🙏🏻🤗