Minelminel Allah razı olsun ya gerçekten. Neden minik bir bebek ismini bile bu denli fikir istenmediği halde seçilmiş, aile tarafından beğenilmiş olduğu halde hunharca eleştiriler anlamıyorum. Ha kötü bir anlamı olur , uyarırsın biliyorsan bak bu anlama da gelir diye ama çok çirkin yok bu ne yaa falan demek bana çok yanlış geliyor. Küfür değil bişey değil altı üstü Akşın 😂😂