Nuribasak Ozkus teşekkür ederim inşallah hepimizin bebeği sağlıklı ve ismiyle yaşasın. Koyacağınız isim de çok farklı ve güzel bir isim. Maşallah sübhanallah😍
Simsar @Nurayse ayy ne güzel sizinki de ismiyle yasasin insallah😊cok begeniyorum hüma ismini saglicakla dogsunlarda koyalim Allahin izniyle🙏😇
istkizannesi Ozkus evett katılıyorum çocuklar her isimle dalga geçiyor bana da tül perde diyolardı. Bende Nefes koyacağım inşallah,dalga geçilir mi diye düşünüyorum oysaki anlamı öyle güzel ki. Çocukların dalgasına göre isim seçer olduk ya😔
Serays istkizannesi ben nefes i çok istedim eşim kızın duyabileceği şeyleri söyleyince vazgeçirdi beni :(
istkizannesi Ozkus ayrıca daha bir ay tanıdığım insanlar bile bana bu tepkiyi verebilecek hadsizlikte. Nefes ne ya başka isim mi kalmadı dyor hemde her gün. Ya sanane? Sen kızına istediğini koyarsın bide akıl veriyor şunu koy bunu koy diye. Öyle kalp kırılır mı Allah aşkına? Biri taş duvar koydum dese bile hayırlısı olsun der geçerim hele ki fikrimi sormadıysa. İnsanlar çokkkk garip
Ozkus istkizannesi Kişisel huzursuzluk diyorum ben buna ki maalesef geçmiyor 😃 İç huzuru olmayan insanlar her daim enerji emmekle mutlu olacaklarını sanıyorlar. Bosvermeyi öğrenmek lazım ama illa can sıkıyor 🙃
Polo Serays farah çok hoş isim Ve şuan popüler olan isimlerdende farklı. Konu sahibine yorum yapmadım sana yaptım 😀 Aşkın die bi erkek arkadas tanıdıgım vardı ondan kız ismi gibi gelmiyor bana
Serays Polo ferah derler mi acaba diye tereddüt ettim sadece . Farah tok bir isim o yüzden hoşuma gitti
istkizannesi Serays eşimde aynı şeylerle geldi bana. Sonra ikna ettim. İnsanların dalga geçmesiyle isim mi koyucaz diye. Bi ara benim de kafam karıştı ama sonra geçti. Nefes,hayatta kalmanın koşulu. Böyle güzel bi anlamı nasıl saptırıyolar anlamadım🤷🏽♀️
Serays istkizannesi aynen ama 4-5 erkekte de duydum unisex bir isim ama kıza daha çok yakışıyor kesinlikle. Bende mısra ve farah arasındayım
Sonsuz Ozkus Akşının eş anlamlısının albino olduğunu biliyormusun tabi siz beğendiseniz yeterli ama bir anne ve babanın çocuğuna en önemli yapacağı sey güzel isim koymaktır anlamlı mesela Zeyneb arabca kökenli bir isim zey yani ziynetten gelir eb kelimesi ise baba anlamındadır Zeyneb yani babasının ziyneti güzelliği demektir
Ozkus Sonsuz Albinoluğun nesi kötü peki ? Bembeyaz insanlar. Bana çok sempatik gelmişlerdir . Bu dünyadan değil gibiler , ruhani gibiler ☺️ Rahatsızlık duymadım şuan . Farklılıklar kötü olmadıkları sürece beni rahatsız etmez.
Serays Sonsuz kızımın adı zeynep . Asla eskimeyecek şarap gibi bir isim . Asla pişman olmadım . Şimdi ikinci kızıma istemeden saçma bir isim koyarım diye çok korkuyorum bunu eski isim istemiyorum çünkü
Ozkus bsrgz Akça , beyazımsı demek :) Kaderi de ismi gibi ak olsun istedim. Ben de eşim de beyaz tenli sarışın insanlarız. O da yüksek ihtimalle pamuk gibi olacağından bunu uygun bulduk hem söylenişi de hoşuma gidiyor
Sonsuz Ozkus kötü yada değil sadece bir hastalık olduğu için dedim ben onu genetik bir hastalıktır albino