Baharbstg Elemon sezeryan olucağım için çatı muayenesi olmicam😂 ama korkmuyor değilim doğrusu daha gün almadım pazartesi günü gün almaya gidicem 36+5 olduk bugün
Yaprakkm Elemon çok acımadı aslında benimde ilk gebeliğim ama hep kötü tecrübeler anlattıkları için çok acılı bişeymiş gibi yer etmiş bilinçaltıma o yüzden kastım kendimi kasmadığınız müdeetçe pek bişey hissetmezsiniz inşallah Ve bende de aynısı hep erken gelcekmiş gibi his vardı ama dediğim gibi henüz gelen yok 😂
Yaprakkm Zzzelihaa yok hiç öyle bişey demedi nstde temizdi demekki bişey yoktu bende pek tecrübeli olmadığım için onu sormayıda unuttum açıkcası
Emell Elemon normale gidiyor su an. Ssncilarin başlayınca ziyadesiyle yapıcaz dedi. Gerek görmüyorum dedi.o kadar işime geldi ki anlatamam
Emell Alyamom35 yarın sabah randevum var. Açıkçası erken davranmak istemiyorum hastahanede fazla vakit harcamak icin
Selim_Alparslan Elemon bizimde 23 Mart görünüyor bende ilk haftası doğuracak gibi hissediyorum nedense😂 36+6 yız👶🏼
Selim_Alparslan Elemon ben 36 da oldum canım catıyı , kendini kasmazsan acımıyor hemen 1 dkkalık iş ama ebe parmağını sağa sola bastırdı oynattı , emin olamadı herhalde yumuşama var demişti , benim biraz mantarım varmış o yüzden acıdı 🤕
Zeynepkadas Elemon bende 39.haftamdaym canm ama hic cati muayenesi olmadim ne zaman yapar bilmyorum🤷♀️ bnde artk gelmesini istyormmm
tugce4161 Elemon benimde bugün çatı muayenesi var 37+5 olduk çok şükür ikinci gebeligim ilkinde de çatı muayenesinden iki gün sonra digurdum buda öyle olur inşallah 🤲😂
Beyzan Gnm benim de 20 Mart görünüyor 37. Hafta muayenemde doktora özellikle sordum çatı muayenesi yapacak Mısınıx diye o ticari tabanlı bir işlem çatı dar deyip direk sezeryana yönlendiriyorlar ben yapmayacağım bütün planımız normal Doğum için dedi. Çatı muayenesi yapmayacak olmasına sevindim ama acaba gerekli midir diye düşündüm 🤷🏻♀️
tugce4161 Elemon 39+2 de sancim geldi bugün cati muyaneis oldum açıklık yok sancim da yok bebeğin hareketleri az dedim dokoturma baktı suyu sınırda dedi salı günü yatış verdi sancı verilecek
Elemon tugce4161 ben suni sancı verilmesin istiyorum diyorum keşke hayırlısıyla kendi sancım gelse kendi kendine gelişsin. Ama ne desek boş hayırlısı canım.
Mantarkaya Bizim de 19 mart tarihimiz. Bakalım ne zaman gelecek? Başı epey yukarıda boşluk var dedi doktorumuz. Çatı muayenesini erteledi. 38+6da gideceğiz. Bakalım ne diyecek o zaman? 🤔