Elemon yok canım sarı değil yani benden sarı gelmedi pembe geldi kimisinde kırmızı geliyor benimki koyu pembeydi akıntı gibi. Benim bu 2. Gebeliğim ilk doğumum normal doğum oldu bol yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım hurma yedim çok zor değildi doğumum sabah 6.30 da sancılandım 11.30 a kadar bekledim yalancı sancı sandım geçer diye bekledim ama geçmedi 11.30 da hastaneye gittim dr suyumu patlattı 3 cm açıklık vardı sancım ve açıklığım artmaya başladı sürekli yürüdüm artık dayanılmaz duruma geldiğimde hemşireler beni yerden topladılar 20 dk içinde belki daha az bir sürede doğumum oldu inşAllah bu da öyle olur