AcemiAnneee ilgincmiş kuzum bendede hipoglisemi var yani düşük şeker 😥 şeker yediğimde şekerim.cıkacagına düşüyor düşük yaptıktan sonra ortaya cıktı bende zaten babam dahil o taraf hep yüksek şeker hastası ve çoğuda şekerden öldü ama bende tam tersi cıktı düşük şeker bende onla mücadeke ediyorum cok acıktırıyor kendimi bazen yemek yerken buluyorm sürekli zor valla hastalık ya