denizannee Denizanne domates için de çok yeme diyor benim anneler kaşıntı olurmuş genital bölgede 🙄 oldu mu size böyle bisey
melegiminannesi denizannee bende alerji var domatese cok yiyince kasıntı oluyorum o da latex yani plastiğe karşı alerjisi olanlarda daha cok oluyormus maalesef benim latex alerjimde var yani plastik malzemeli alerji
Denizanne denizannee canım epey yedim mevsimide değil ama hiç olmadı tabi başkasında da olmayacağı anlamına gelmiyor dikkat etmek lazım
Hasarbusra denizannee hiç alakası yok kis boyu yedim hamileligimdn beri hiç bişey olmadi bazi seyleri aldırma ye bosver 🌹😍 yarasın yeğenime
Busrababuz melegiminannesi şimdi değil ama ilerki zamanlarda tuz karşına çıkar ama tatlım dikkat et ben az kullanıyorum çok şükür şişliğim olmadı ama kullanan ark hep şikayet ediyor ayaklarım ellerim şişti diye
melegiminannesi Oguzkagan65 benim hem mide yanmamı aldıgını farkettim hemde wc ye cıkmak icin doğal ilacım 🙈
melegiminannesi Denizanne bencede tuzsuz iyi ama dün gercekten tuzlayark yemek istedim normalde sade yiyordum
Busrababuz melegiminannesi çok az yemek yaparken kata bilirsin gibi hamur işi tuz bunlar şişlik yapıyor canım gebe okulunda özellikle söyledi ve arastirdim gercekten oyle
Nazoliii melegiminannesi kocana selam soyle yine fiyatının düştüğü zamanlara denk geldi 🙈 bende cok yiyorum ama tuzlamadan 🤗 22+4 haftalık benimki 😁
melegiminannesi Nazoliii hay maşallah darısı bana diyeyim o zaman sende inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 😀 eşim battı zaten hergüm canım biseu cekiyor.kıyamıyoda gidip aliyor ama bende ona kıyamıyorum 😀
AcemiAnneee melegiminannesi benımde öyle canım domates yerdım bende doktor bı kızdı daha korkuyorum yemeye tuzlu tok tuzlu yemış halı 100/60 düşün 😊
AcemiAnneee melegiminannesi bekarken de oyleydı canım hamılelıkten daha da düşüyor arada kanımda düşmüş ıste vıtamın ılaclarına devam🙃