Selinnnce inşallah yarın yiyemez diycem ama ben onun kadar basit düiünceli değilim yani allah billah aşkına tartısma yaratılacal bi konumu. Şu postları acarken hep düsünerek acıyorum acaba tartısma olurmu diye ama yok böylesine basit bulunan biseu icin bile burda yok maddi durumum olmayada bilirdi bilmem ne amac ne ya allah askına acındırmakmı kavga etmek mi insanları yererek tatmin mi olmaya çalışıyosun napıyorlar ya kocaları yok diye bize sarıyorlar ya hasbinallah ya