Selinnnce Profilime girin bakın her zaman isteyen istediğini yazar diye savunuyorum ama yiyecek başka bir konu oluyor canı isteyen oluyor Yiyecek içerir diye belirtse bayan ben girmem ve görmem. Eşim polis ve nöbette ve canım çok istedi bu yüzden normal bir şekilde yazdım. Üstüne bayan kıt aklınız , yallah gibi basit kelimeler telaffuz etti. Savunacak bir kısmı Yok bunun bence. Siz fikrinizi söylemediniz, aşağılar gibi durumun yoksa kargolarım dediniz. İkisinin Arasında dağlar var