aysnrylds Admsarzu masallah ☺️ sağlıkla kucağınıza aldın İnşallah. Benim daha karnım hiç yok, şimdiden sabırsızlanıyorum doğum günü için 🫠
pembeayakkabilikiz V88 23 Mart gözüküyor benımkı ☺️ Kızım martın 7 sinde doğdu bakalım bu bebegım gününde mi doğacak aynı burç olsunlar ıstıyorum bende ☺️
teraziela miniminnacikk Yaa aynı herşeyimz haftamız da doğum tarihide cinsiyeti öğrenebildiniz mi☺️🙏🫶🧿
Ebru0 V88 hayır ama bu hafta randevum var bence bir tahmin söyler diye düşünüyorum doktorum. İnşallah bende erkek olsun istiyorum 🤲🏻
pfa ikincibahar_08 17 Mart olarak gözüküyor 14+0 haftalığım ama cinsiyet için bir şey demediler 2 ekimde gideceğim
ikincibahar_08 pfa ben kızıma hamileyken özel bir hastaneye gidiyordum 12. Haftada sorduğumda erken 1 ay sonra bakacağım demişti. Şimdi devlete gidiyorum 12. Haftada rica ettim ve cinsyeti söyledi