istanbuldabiizmirli Ikı kız gelıyor🌸cınsıyetı nipt testiyle Cuma gunu öğrendik. 11 Mart diyor tarih için ama ikiz diye erken alırkar diye düşünüyorum🐣🐣
ikincibahar_08 pfa ben kızıma hamileyken özel bir hastaneye gidiyordum 12. Haftada sorduğumda erken 1 ay sonra bakacağım demişti. Şimdi devlete gidiyorum 12. Haftada rica ettim ve cinsyeti söyledi
pfa ikincibahar_08 Ben de devlete gidiyorum o gün kalp atışını felan duyunca ben ne soracağımı unutuyorum sadece doktor çok güzel bir bebek dedi 12.haftam dı ikili ultrason için gitmiştim 1 ay sonra gel dedi oda 2 Ekim e denk geliyor
Narina123 V88 Tahmini 23 Mart görünüyor ama ilk doğumum 38+3 te oldu muhtemelen erken doğar o tarihten 😊
Narina123 Kızlar ilk haftalar çok mide bulantım olmadı hafif oldu 13 haftaya girince mide bulantısı baş ağrısı arttı sizde durumlar nasıl ?
Huzurunsesi3 V88 selam 14 hafta oldum hala cinsiyeti bilmiyorum 16 haftafa randevum var cinsiyeti ögrendnizmi kizlar
teraziela miniminnacikk Yaa aynı herşeyimz haftamız da doğum tarihide cinsiyeti öğrenebildiniz mi☺️🙏🫶🧿
miniminnacikk teraziela yaaa 🐣🩷 sağsalim kucaklarımıza alalım inşallah 🤍 fetal dna yaptırdım ben orda öğrendim kızım olacak 🥳🤲🏼🌸
maryyyt Bende fetal yaptırmadım ama 12. Haftamda doktor cinsiyetine kız diyor 14. Haftada kız dedi daha erken değil mi nasıl anlayabildi acaba
Kkkbbbrrraaa maryyyt cinsiyet yüzde yüz erkek dedi bacak arası fotosu çekti çıkıntı bariz belli umarım doğrudur değişmez🌸 bende Fetal DNA yaptırmadım
kadermirali @V88 Amin sizinki de inşallah. Daha kesin değil. Bayağı oldu gitmeyeli. İki kere gittim ikisinde de erkeğe benziyor dediler. Haftasonu özele gidip öğrenicem inşallah.