visnelicheescake V88 Benim doğumum büyük ihtimalle Mart ortası ve sonuna denk gelecek ama Mart ortası diye düşünüyorum
Tugceaker V88 bende bir mart annesi olaraktan 13+1 den selamlar 🥰🥰 benim 22 Mart görünüyor benim çocuklarım 2 hafta önce doğduğu için martın ilk haftasına geliyor bakalım nasip artık cinsiyet 3 hafta sonra öğreneceğiz inşallah 🥰🥰
aysnrylds Admsarzu masallah ☺️ sağlıkla kucağınıza aldın İnşallah. Benim daha karnım hiç yok, şimdiden sabırsızlanıyorum doğum günü için 🫠
hilal858_ V88 Benim Şubat sonu veya Mart’ın ilk haftası normal doğum olduğu için şimdilik tan gün vermiyor..2.çocuğuma sezeryan günü almıştık 20 gün normal doğumla erken geldi…Son dakikaya kadar hiç birşey belli olmuyor.
kevsssi V88 ay bizde martta. Mart ortası gibi. Kendi doğum günüme bile gelebilir. En güzel hediyem ❤️