V88 Admsarzu Benimde 7,8 mart gibi koç burcu olsun istiyordum balık olcak sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥰
Admsarzu V88 sanırım benimki koç oluyor dimi . İnsallah canım sağlıkla gelsinlerrr cinsiyet öğrenebildiniz mi
bsrayksl2 V88 benim de 7 Mart dedi doktor bakalım ne zaman gelirse minikler🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
kadermirali @V88 benim ilk oğlum Mart’ta doğdu. Bu da aynı ayda doğacak inşallah. Bakalım tam tarih daha verilmedi
Ebru0 V88 hayır ama bu hafta randevum var bence bir tahmin söyler diye düşünüyorum doktorum. İnşallah bende erkek olsun istiyorum 🤲🏻
ongen V88 merhaba konudan bagımsız ama fetal dna yı yaptırmayı neden istediniz? Biz de düşünüyoruz ama etrafımızdakiler gereksiz para diyorlar. 11 haftalıktayız