Kızlar benimde bat 12 eylüldü erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama mide bulantısı baş dönmesi var battan bir gün öncede kahverengi leke gelmişti sonrasın da daha olmadı böyle olupta gebe olduğunu öğrenen varmı kan testi verdim sonucunu merakla bekliyorum daha önce bi düşük geçirdim negatif görmekten çok çekiniyorum hayırlısı inşallah