ecemiyy yusracim az önce verdim kanı canım yarın cıkar dedi sonuc negatif olursa adet gecikince yine gel dedi
ysmnvrl bahayss Ay bende bugün kan verdim 11 gün gecikmişti 2 kez test yaptım pozitif çıktı bugünde kan verdim sonucunu bekliyorum 🥹
bahayss ysmnvrl ayy çok heyecanlı beklemek bile stresli bide sağlık ocağına verilen kan bir gün sonra çıkıyor çok zor beklemek
minaaa20 [silindi] devlet hastane acillerinde beta hah yapmak istyorum deyince sorunsuz kan alıyorlar mu . Bizim buradakiler baya uyuz . Gitmeye çekiniyorum açıkçası .
[silindi] minaaa20 ben kasık ağrım var enfeksiyon olabilir demiştim. Ama gebelik şüphemde var her ilacı kullanamam onada bakabilirmiyi dedim. Hem idrar hem beta istemişti gebelik şüphem var diyince.
ysmnvrl minaaa20 almıyorlar canım maalesef ben cumartesi gittim testte pozitif çıkınca kandan baktırayım dedim ama bakmadılar bugünü bekledim mecbur aıle hekımınde verdim acillerde tüp bebek değilse beta bakmıyorlarmış
btlymn37 minaaa20 ben dün acile gittim evde testim pozitif çıktı dedim kan testi vermek istiyorum yaptılar hemen hastaneden hastaneye değişiyor değerim 5.81 çıktı cuma tekrar kan testi vericem
winnie_the_pooh minaaa20 ben ilaç içeceğim ama gebelikten şüpheleniyorum demiştim acilde yapmışlardı 😅
Yasanur ysmnvrl merhaba ben de çok düşük degerle öğrenmiştim gebeliğimi 2 günde bir kan veriyordum artiyomu diye acilden takipli hastayım kan vermek gerekiyo diyince bakıyorlar ben hep acile gittim bilginiz olsun
ysmnvrl bahayss ay sabahtan beri 10 dkdır enabızda bakıyorum bugün çıkmaz mı acaba bekleyeniyle insan
ElifUner bugün bende kan verdim adetime daha 3 gün var ama değerim 18,76 çıktı. çok mu düşük yükselir mi emin olamadım
btlymn37 ElifUner benimde adete 5 gün kala verdim dün 5.81 çıktı bugün sağlık ocağının hemşiresini aradım adete 5 gün kala kahverengi akıntım geldi kan verdim dedim şuan hamile şüphesi var dedi cuma tekrar kan vermeye gel mutlaka dedi bence değeriniz güzel
[silindi] ElifUner yükselir Allahın izniyle telaş yapmayın🥰 bundan sonra %60 ile 2 kat arasında bir artış olduğu sürece gayet sağlıklı artıyor demektir değerleriniz🌸 bende 23le öğrendim 2 gün sonra 65 olmuştu.
gaye17 ElifUner benimde 5 gün var 21 çıktı insallah yükselir ya insan hem seviniyor hemde yükselmezse diye düşünüyor
Myworlddd yusracim benim de ilk hamileliğimde böyle çıkmıştı doktor negatif fiyip bana ilaç vermişti halbuki hamileymişim
Rumsamut bahayss Gece çıkmaz sistem kapalıdır benim tam sabah 6.00 da çıktı boşuna uykusuz kalmayın sabah uyanınca bakarsınız 😂
ElifUner btlymn37 genelde 25 değerine kadar şüpheli deniyor ama ne bileyim. gerçi bizim gecikme olmadı tabi. ben bir de atlatma iğnesiyle kaldım. 4 eylülde iğne vuruldum bugün daha 11.gün yani. yine de endişem var.