Anonim1260 bahayss 1.20 çıktı kan sonucu normalde hcg değerim 0.100 ve 0.200 çıkıyordu sonradan yükselme ihtimali var mı 1.20 bin yoksa negatif mi
gaye17 bahayss bende dün kan verdim 21 çıktı adetime 5 gün var suanda insallah daha yükselir senin kaç
gaye17 ElifUner benimde 5 gün var 21 çıktı insallah yükselir ya insan hem seviniyor hemde yükselmezse diye düşünüyor
ElifUner gaye17 aynen öyle valla. Sizin yine daha yüksek çıkmış. Benim normalde 3 gün var ama rakamım düşük yani
ecemiyy mlke2906 canım bende kendimi çokkk merak ediyorum ama e nabızda yok daha düşmemiş galiba sabah düşçek
Myworlddd yusracim benim de ilk hamileliğimde böyle çıkmıştı doktor negatif fiyip bana ilaç vermişti halbuki hamileymişim
oney bahayss bende bugün verdim ama 3 gibi verdim yarın çıkacakmış testler de pozitif çıktı iki tane yaptım bekliyorum 4 haftalığım sanırım doktora gittim keseyi cuma günü görürüz dedi herşey yolunda dedi betam kaç çıkar tahmini olan var mı ?
bahayss oney betayla alakası oldıgunu sanmıyorm ama kese varsa eger şuan 5 hafta falandır canım pek bilgim yok ama büyük ihtimalle kanın da güzel çıkar artış vardır
gaye17 ElifUner Sen birdaha ne zmaan test vericeksin bana da arada değer 2 gün sonra tekrar kan ver dediler yarın kan vericem bol bol dinlen canım ayaklarında biraz havada tut ben öyle yapıyorum ☺️
gaye17 ElifUner ara sıra kasıklarımda az bi ağrı oluyor gece yatarken göğüsümün üstüne yattığımda özellikle sağda biraz ağrı hissediyorum sağ gögüsrdede dolgunluk sende nasıl
ElifUner gaye17 benimde bazen kasıklarımda ağrı var. Ama gün boyu gidip geliyo bazen de hiç ağrım olmuyor. Göğüslerimde aynı şekilde. Bazen hafif yanma gibi oluyo sonra bişey yokmuş gibi devam.
busu1 ebruu0949 Merhaba hangi gün asilama oldunuz acaba ? Ben asilama gününü saymadan 10. Günde 14 çıkti değerim bugün tekrar verdim ama sonuç çıkmadı 🙄
Fatmanurakar ElifUner canım yükseliyor ben geçtiğimiz cuma 11.3 ile öğrenmiştim bugün verdim 63.4dü yükselir kesinlikle 🥰
gaye17 ElifUner bizim seninle belirtilerde aynı gibi ya bence sonradan artıcak bizimde yorumlarda bir kaç kişinin de öyle olmuş kimyasal gebelik olmasından korkuyorum sadece neyse moral bozmak yok yarın ben anlıcam çarşamba sen