Rumsamut bahayss Ben e nabızdan öğrenmiştim hamile olduğumu. Sabah 6da bakmıştım beta değerim 900dü. Siz de yarın sabah bakın internette sonuçlar çıkıyo
yusracim bahayss bende bugün 12 buçukta verdim bekliyorum yarım saate çıkar heralde 😂 bat 19 bu arada sabah test yaptım çok silik bir çizgi gördüm ama bakalım
btlymn37 yusracim merhaba benimde bat 19 Eylül dün kahverengi akıntım geldi erken gebelik testi yaptım silik çıktı kan verdim dün 5.81 çıktı inşallah sağlıkla yükselir 😊 bende cuma günü kan vermeye gidicem
Ozlm_24 yusracim bat benimde 19 acaba lan verdiniz mi test vs yapmadm 4ü yumurtlama 5’i çatlama gördüm sizin ne zamandı
[silindi] bahayss bende 1 eylülde devlet hastanesinde vermiştim. 1 saate e nabıza düşmüştü. 23 beta ile öğrendim awox testte silik çizgi şeklinde görmüştüm. İnşallah bugün kan verenlerde güzel bir hcg ile öğrenirler bebişlerini🫶🏻🌸
minaaa20 [silindi] devlet hastane acillerinde beta hah yapmak istyorum deyince sorunsuz kan alıyorlar mu . Bizim buradakiler baya uyuz . Gitmeye çekiniyorum açıkçası .
Topraktprak yusracim canım hangi markayla test yaptın benimde adetime 3 gün var sabah yaptım çok silik çıktı yalancı pozitif ten korkuyorum kaset testi benim bebe time markası inşlh vardır
Topraktprak yusracim inşallah kuzum rabbim istiyen herkese nasip etsin hayırlı olsun bir kaç gün sonra birdaha tahlil yap vardır büyük ihtimalle çok yeni
yusracim Topraktprak çok sağol rabbim isteyen herkese nasip eder inşallah adetim geçsin öyle kan veririm tekrar
Rumsamut bahayss Gece çıkmaz sistem kapalıdır benim tam sabah 6.00 da çıktı boşuna uykusuz kalmayın sabah uyanınca bakarsınız 😂
London2334 Ben dün yaptım 0.01 çıktı az sonra randevuma gidicem vajinal ultrasonla bakıcak tekrar pco görünümü var sadece onun dışında herşey normal görünüyordu bakalım ne tedavi verecek
ecemiyy yusracim az önce verdim kanı canım yarın cıkar dedi sonuc negatif olursa adet gecikince yine gel dedi