Asfhjkkdk ya kotü bakmış yerine demekki çünki çıban hemen hemen 90 oranda birdefa da olsa birinde çıkar tabiki hamilenin durumunu katmıyorum daka önemli doktora danışmalı mutlaka
Ama her halde enfeksiyon kapmasının nedeni açık yaraya kötü bakmış olması ben peroksitle yıkayıp çıban için enfeksiyon karşıtı antıbiyotik krem vurup üzerinide delik kapanana kadar bağladım açık kalması yaranın risklidir tabiki çoğu eskilerde çıbandan ölenlerinde demekki sebübi buymuş doğru bakamadıkları için o zamanlarda dezenfekte ürünleri yoktu tabi o yüzdenmiş ölüm