Ebruyulalii27 hiç birşey sürmeyin sıkmayın ellemeyin temiz tutun kendizi yeter bende gebeliğimin ilk aylarında çıkmıştı kalça başında ölücek gibi oluyordum ama hiç dokunmadım yürüyüş yaptım yürüyüşten geldikten sonra patladı sadece pamukla sildim hiç sıkmadım kendisi aktı gitti rahatladım bizim burda çıbana hiç bşy sürülmez denir belki kılda dönmüştür siz ellemiyin