Ebruyulalii27 senelerdir bende de çıkıyor içi iltihaplı , 36-37 haftalıkken tekrar çıktı Dr bu şekilde normal olmaz dedi 1 hafta da ilaç kullandım geçmemişti sezaryen oldum , şuan 7 haftalık hamileyim gene çıktı yarın kontrol var söyleyeceğim bu seferki doğumda baksın içine kıl dönmesi olsa kendini belli ederdi oraya yer etti sürekli çıkıyor 2018 den beri fln çıkıyor maalesef dediğin gibi oturup kalkamıyorum yatarken zorlanıyorum iç çamaşırı bile acıtıyor Dr sadece iğne ile içini boşaltıyor aynısını bende kendime yapıyorum