Ipek321 Merhaba. Geçmiş olsun. Hamilelikte diş ile ilgili acil işlemler yapılıyor diye biliyorum. Ben 29+6’dayım. Yirmilik diş ağrısı çekiyorum. Ama diş çektirmekten çok korkuyorum. Doktor çektir dese bile çektirirken kendimi kasarsam, doğumu tetiklersem gibi şeyler geçiyor aklımdan.