zeynepkazgann Rabbım yardımcınız olsun ben 7 senedir ilac kullanıyordum okb ve panik atak hastasıyım hamile kaldim biraktim suan 29 haftaligim bende çok zorlandığım süreçler oldu ilaç kullanmayı tercih etmedim terapi aldım gercekten çok zor bi durum ama geçiyor hicbirsey kalıcı değil sadece ataklar geldiginde sadece ne yapmayı öğrenmek gerekir ve zamanla etkisi azalıyor