zeynepkazgann Bebeek_12 hiç bilmiyorum vallaha o zaman depremden dolayı biz malatyada yaşıyorduk ev filan ayarlamışlardı gitmiştik
Bebeek_12 zeynepkazgann öyle canım insan bu şekilde olunca günlük hayatın rutinin ne kadar kıymetli oldugunu anlıyo. Daha öncesınde bu rahatsızlığı yasadıysan biliyosun zaten süreci
Gozde-2833 zeynepkazgann Bwnde öyle çok zor ve kötü bir hamilelik geçiriyorum psikiyatri doktoruna mı gittin kadın doğum doktorun mu önerdi ilacı
zeynepkazgann Gozde-2833 kadın doğum yazmadı ben teşhis koyamam pskiyatriye ğit dedi pskiyatri yazdı o da 4. Pskiyatri yazdı diğerleri yazmadı hamileyim diye
Gozde-2833 zeynepkazgann Anladım bende Kadın doğum doktorumdan istemiştim içemezsin hamilesin deri magnezyum iç o rahatlatır dedi ama magnezyum falan boş psikolojim berbat
zeynepkazgann Bebeek_12 evet sürekli paxera kullandım iyi geliyordu ama iki üç ayda bir fena yapıyordu hastanelik oluyordum
Bebeek_12 zeynepkazgann ben şuan paxera kullanıyorum 20 mg önceki tedavimdede paxera 30 mg kullanmıştım. Ama ilaç kullanımı için 7 sene çok uzun bir süre bence yani tabi doktorun nasıl bir yol izledi bilmiyorum ama. Kaç mg kullanıyodun paxerayı?
Gozde-2833 zeynepkazgann 14+3 ama psikiyatr yada psikoloğa gitmem gerekiyor evet terapi fayda sağlar mı bilmiyorum antidepresan tarzı bişey kullansam belki biraz rahatlarım
zeynepkazgann Gozde-2833 kesinlikle inşallah iyi olur hepimiz için şuan neden uyumuyorsun ataktan ötürü mü