zeynepkazgann 17 haftalığım antidepresana başladım çok kötüyüm 4. Günüm bugün geceleri uykudan kötü uyanıyorum 4 de uyanıp bir daha asla uyuyamıyorum huzursuzluk başlıyor yerimde duramıyorum yemek asla yiyemiyorum çok kötüyüm böyle olan var mı
ifo zeynepkazgann doktorum bana damla verdi norodol verdi ama cesaret edip de kullanamıyorum bende çok kötüydüm
Halewas zeynepkazgann Canım ben 8 haftadan itibaren secita 20 mg kullanıyorum şu an 23. Haftadayım ve hamileliğim gayet iyi ilerliyor. Bence kendine ve sağlığına odaklan doktorla konuş kendine uygun bir ilaca başla
cheff zeynepkazgann Rabbım yardımcınız olsun ben 7 senedir ilac kullanıyordum okb ve panik atak hastasıyım hamile kaldim biraktim suan 29 haftaligim bende çok zorlandığım süreçler oldu ilaç kullanmayı tercih etmedim terapi aldım gercekten çok zor bi durum ama geçiyor hicbirsey kalıcı değil sadece ataklar geldiginde sadece ne yapmayı öğrenmek gerekir ve zamanla etkisi azalıyor
Bebeek_12 zeynepkazgann yanlış bilgi vermek istemem ama misol ilk başlarda sürekli hareketlilik hali yerinde duramama gıbı yan etkıler yapabilir
ifo zeynepkazgann ben panik atak geçirdim panik ataktan sonra kafam da bi hissiyatlar oluşmaya başladı sersemlik yatma isteği uyuşukluk değişik şeyler artık dayanmadım doktora gittim 2 ay çektim bunu hala çekiyorum ama doktor kullan dedi kullanamıyorum
zeynepkazgann Bebeek_12 sonrasında geçer ama değil mi ben çok kötü oluyorum gercekten yemekte yiyemiyorum bebeğim içimde mahvoldu ya😭😭😭
zeynepkazgann Bebeek_12 evet asla almıyor yiyemiyorum ya şimdi mesela uyuycam aklıma gelince başımdan aşağı kalnar su dökülüyo titreme geliyo uykudan korkuyorum uyuyamıyorum diye
gunmomy zeynepkazgann nasıl atlattın ne olur söyle bende 28 haftalık hamileyim ve aynı şeyleri yaşıyorum
Bebeek_12 zeynepkazgann çok iyi yanında birinin olması bu süreçte. Yok benim 10 yaşında bir oğlum var bu 2.olcak Allahın izniyle. Senin var mı çocugun