Ummuskaan RuzgarAlininAnnesi şafak 51 kızım olacak inşAllah çanta hazırlığıyla uğraşıyorum bu aralar kıyafetlerini yıkadım bi tanede oğlum var ikinci gebeliğim bu zaman bana çabuk geçiyor gibi geliyor🤗 bide diş ağrısıyla başım dertte🤦🏼♀️🌸
Mervenin Rabiacansi hedefim en az 37 yi görmek inşallah🙏🏼😊 riskimiz olduğu için bu konuda bişey diyemiyorm inşallah normal doğum istiyorm şartlar uygun olursa zaten🙏🏼
Sumeyyecooban RuzgarAlininAnnesi şafak normal de 51 ama sezaryen olduğu için 10 gün onca alınacak dedi şafak 41 😊 cinsiyeti kız 🌹
Zeynep_baby RuzgarAlininAnnesi 57 benim de canımm inşallah bir an önce sağlıcakla kucağımıza alsak yavrularımızı 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰🥰🥰