Duyguanneoluyor RuzgarAlininAnnesi son 57 bizimde doğurmak istemiyorm galiba 😀 bu günlrri tekmeleri hıçkırıkları çok özlicem 😍
RuzgarAlininAnnesi Duyguanneoluyor evet kuzum özleriz ama yanımız da bakışları gülüşleri ağlaması bi başka olur aman sağlıkları yerin de olsun da canları ne zaman isterse gelsinler 🥰
Defnenin_annesi Mervenin benimde 56. Benimde karnım biraz aşağı indi sanki. Doktor mu dedi erken olabilir diye yoksa sancın mı var
Mervenin Defnenin_annesi benm ağrım sancım yoktu ama ananem karnın indi diyordu ben önemsemiyordum dr da muaynede şüphelendi ve vajinal uştrasonla baktı
Defnenin_annesi Mervenin benim sancım felan yok ama karnım aşağı inmiş gibi 32. Haftadayım şimdi. C.tesi kontrole gidicem bakalım doktor ne dicek
Hacis RuzgarAlininAnnesi Şafak 57 ama benim kız biraz sabırsız erken gelmek istiyor sanırım şimdiden sancı çıkıyor arada 🥰
RuzgarAlininAnnesi Hacis benim oğluş gibi oda öyle beklemek istemiyorlar artık en güzel duygularımız sağlıkla gelsin bebişlerimiz canım benim 🥰
hknbsrsura Kubrakose amin insaAllah cumlemizin evladina evlatlarimizi bize bizide evlatlarimiza bağışlasın Rabbim😊
Sirin3434 Nisan annesi olmayı beklerken Şubat annesi oldum 30+5 kızları m dünyaya geldi inanın böylesi daha zor küvezde hergün gidip görmek ve dokunamamak insanı daha çok yoruyo bir gün iyi bir gün kötü çok yorucu hepinize hayırlı doğumlar diliyorum ama zamanında inş
RuzgarAlininAnnesi Sirin3434 Allahım sizin ve evlatlarınızın yar ve yardımcısı olsun , sağlıkla çıksınlar küvezden Allahım sabır versin Emin’im çok zordur ama dualarım seninle sizinle canım benim
Mervenin Defnenin_annesi vajinal uştrasondan korkmayın bir zararı yok aklınzda kalıcağna baktırın derim
Denizreyyan Mervema gelsinler bian önce kucağıma almak için sabırsızlanıyorum gün geçtikçe ☺️☺️ Seninkinin cinsiyeti ne canım
baharayazz RuzgarAlininAnnesi son 48 gün :) şaka gibi geliyor çok az kaldııı heyecan korku hepsi bir arada 😊 cinsiyetimiz erkek 👶🏼
duygudddd RuzgarAlininAnnesi bizimde son 56 bu dönemde ödem sorunu yaşayan varmı ya birde ultrasonda hep bir hafta önde çıkıyordu geçen hafta iki haftalık gerilik var dedi ama makinadanda olablr dedi normal görüyorlarmış bir iki haftalık geriliği ileriliği yaşayan varmı
RuzgarAlininAnnesi duygudddd bizim haftası haftasına hep kuzum ama bi an da gerilemesi normal değil , doktorun bilgi vermedi mi , için içini yer böyle , ama korkma rabbim sağlık versin , bi avaz da gelsin inşallah dünyaya