qunes1 pimpirikliana öyle tabii Herşeyin bi zamanı var olursada olmasada hayırlısı böyleymiş demek gerek Rabbim gönlüne göre versin
hasmom @pimpirikliana bunda göremedim maalesef bu testler niye böyle ya birinde var birinde yok valla akıl alır gibi değil
minaaa20 pimpirikliana benimde 4 gğn var hala test yapmadım . Gögüslerm ağrıyor midem aşırı bulanıyor . Ve kasıklarımda hasta ha oldum ha olucam hissi. Beklemedeyim
Yelizumay Merhaba kızlar buraya da yazayım bata 5 gün var az önce test yaptım freely strip test 2.dkda silik çıktı ama sevinemdim bu forumda okuduğum kadarıyla hep yalancı pozitif vermiş bi bilginiz var mı
minaaa20 pimpirikliana Allah razı olsun canım hayırlısı inşallah ❤️ az önce dayanamadım test yaptım Ahaha 2. Çizgi göremedim . Ama adet olacakmışım hissi ksıklarımdaki sızı da gitti bi anda anlamadım
userliktedeben pimpirikliana ben de tam emin olamadım canım ya ama umutlandırmak istemem bazı hanımlar adeti geçene kadar negatif gördüğünü geçtikten sonra pozitifi hatta silik bir halde gördüklerini de söylüyorlar, o yüzden âdetin gecikmesini bekle bence 🥰
userliktedeben pimpirikliana umutlandırmak istemem ama sanki gölge gibi gördüm ama belki de kuruma çizgisidir ya da flaşlı olanda gördüm onda belki öyle çıkmıştır emin değilim