Busranur_mnts pimpirikliana haber ver mutlaka 🥰🥰 benim testleri de öyleydi gölge gibiydi 3 gün kala yine yaptım silik çıktı awox ve prodoctor kullandım
pimpirikliana Busranur_mnts tamamdır yarın haber veririm inşallah 🙏🥰pcos olunca çokta var olduğunu düşünmüyorum ama 🫣
Busranur_mnts pimpirikliana bende pcos vardı klomen kullanmıştım ben öyle oldu 😅 ama kendiliğinden gebe kalan da çok pcosta belli olmuyo
hasmom @pimpirikliana bende gördüm ince bir çizgi var yarın tekrarlayın daha net belli olabilir belki hakkınızda hayırlısı olur inşallah 🙏🌹
qunes1 pimpirikliana bende bunda göremdm malesef çok kafanıza takmayın ben 3 yıl bekledim stres yapmayın aklınızdan çıkarın
userliktedeben pimpirikliana ben de tam emin olamadım canım ya ama umutlandırmak istemem bazı hanımlar adeti geçene kadar negatif gördüğünü geçtikten sonra pozitifi hatta silik bir halde gördüklerini de söylüyorlar, o yüzden âdetin gecikmesini bekle bence 🥰
Sindirella-94 pimpirikliana hayatim cok hafif var gibi gördüm sanki ama bekle testi tekrarla bende bugun adet günüm ama hala olmadım test de yapmadım belki dönemsel gecikiyor düşünüyorum mevsim geçişlerinde stres vs biseyler etkiliyor ya ona yoruyorum biraz da
pimpirikliana @Bir1kelebek @balbocegii @Sindirella-94 @userliktedeben @qunes1 @Busranur_mnts @1oglanannesi @minaaa20 @hasmom
minaaa20 pimpirikliana benimde 4 gğn var hala test yapmadım . Gögüslerm ağrıyor midem aşırı bulanıyor . Ve kasıklarımda hasta ha oldum ha olucam hissi. Beklemedeyim
qunes1 pimpirikliana öyle tabii Herşeyin bi zamanı var olursada olmasada hayırlısı böyleymiş demek gerek Rabbim gönlüne göre versin