Hhgfffffvgg Kahvedelisi >! 38+3 olucak bir kaç saatte 11 gün kaldı doğuma normal istiyorum catim dar doktorum biraz zorlanirsin dedi sezeryan daha iyi dedi eğer normal istersen kesi atılacak dedi bakalım
Gizemizmir35 Meralinmucizesi benim de ağrılarım var 37+5 doktor ne dedi size bugün Bende nasipse pazartesi gideceğim
Meralinmucizesi Gizemizmir35 doğum sancısı başlamış nst de çıktı 10 gün verdi 10 gün içinde doğdu doğdu doğmadı doktorum doğumu baslatacakmis
vanilya_kokusu_ balbocegii günler su gibi geçiyor inanki daha düne kadar 5 haftalık tim şimdi 12 yım geçiyor
Asfhjkkdk Meralinmucizesi Bu sarı sümüksü akıntı bende hep vardı aslında hamilelilte falan doğum beliritis mi o kesin
Meralinmucizesi Asfhjkkdk doktorumun dediği o sekilmis bebek aşağı iniyor doğum sancısı ile geliyor hani rahim ağzının tipaci mı diyolar neymis