Aysenurr53 bebegimibeklerkenn61 benim de çarşamba kontrolüm var 38 olacağım inşallah. Bir belirtiniz var mı ya ben bi 3 ay falan daha doğuramicakmışım gibi geliyor hiç belirti yok ne ağrı sızı ne bişey 😂
bebegimibeklerkenn61 Aysenurr53 benimde çarşamba günü kontrolüm var 🥹 37+5 oluyorum. Benim 32 den beri karin sertleşmesinden başka belirtim yok bende nedense doguramicakmisim gibi geliyor bana da. Ben Squat yapmaya başladım valla yarında hurma yemeye başlayacağım. 😂37 den sonra çokta risk olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Kilomuz da iyi 🫠 doktorumuz da aksi bir şey söylemedi. Çünkü artık yatmak kalkmak uyumak o kadar zor geliyor ki. Zaten sıfır uyku düzeniiiiii. 🥹 sizde durumlar nasıl? 🫠
Realm Büyük ihtimal sezeryanla olacağı için takriben 58 gün, normal doğum olursa 75 gün falan) 29+2 mide ağrılarım arttı, sol tarafta mide altımdan keskin ağrı oluştu, nefes darlığım var. Ve Maşallah bebeğim hiç durmuyor) uykular azaldı
Aysenurr53 bebegimibeklerkenn61 aynı aynı valla sadece o sertleşme olayı var 😄 Hurma yiyorum, pilates topunda bişeyler yapıyorum, ahududu yaprağı çayı içiyorum, çörek otu yağı içiyorum valla tüm tuşlara basıyorum 😂 Nadiren kasık ağrım oluyor ama yorulduğumda oluyor sadece. Sabırsızlanıyorum artıkk sağlıkla doğurmak istiyorum 🩵