Meralinmucizesi Asfhjkkdk doktorumun dediği o sekilmis bebek aşağı iniyor doğum sancısı ile geliyor hani rahim ağzının tipaci mı diyolar neymis
Gizemizmir35 Meralinmucizesi benimde 36 da çıktı 90 ların üstünde ama hala gelen giden yok ağrılarım her gün daha da çoğalıyor 🫣 Hakkımızda hayırlısı inşallah 🙏
Meralinmucizesi Gizemizmir35 aminn bakalım benimki o kadar değil ama hissettiriyor yavaş yavaş bakalım ne zmn gelecek minik yaramaz 😁
Aloska Emine32 balım daha önce de iki bebeğimi doğmadan kaybettim, bu gebeliğimde de rahim ağzı yumuşaması denilen bir illettle baş başayım o yüzden sürekli kontrol altındayım ve düzenli aralıklarla 3 doktorla ilerletiyorum süreci 💛
Civcivsmum Meralinmucizesi bebeğin hareketleri nasıl benim baya azaldı karnım da aşırı sert oluyor sizde de böyle mi sağlıkla gelsin bu arada 🙏
Meralinmucizesi Civcivsmum amin cnm evet baya sert lesiyor doktor dedi günde takip et 10 defadan fazla sertlesirse ve hareket azalması olursa hemen gel
Simge74758 Kahvedelisi 67 gün bakalım doldurucakmi beyfendi doktor suyu fazla deyip perinatalojide yönlendirdi bakicaz bakalım