Meralinmucizesi bebegimibeklerkenn61 36 haftaligim bu saatten sonra ne zmn gelirse hosgelir dedi doktorum
bebegimibeklerkenn61 Meralinmucizesi bende 37+1 im. Heralde bu saatten sonra gelse de Allah’ın izniyle bir şey olmaz kilo sıkıntısı da yok gibi duruyor şuan 🥹
demirrleydi_ Kahvedelisi son 59 uygulamaya göre ama sezaryen olacağı için son 50 kaldı hatta belki daha az bile kalmıştır tansiyonum yükseliyor bu aralar 🥲
Bebekligunler demirrleydi_ kullanıcı adınızı görünce sormak istedim . Kızınızın adımı ? Ben kızımın adını Rozelin koymak istiyorum da 🥰