Bebekligunler Kızlar konu dışı birşey sormak istiyorum. Sizdede hamilelikte iç bacaklarda aşırı yumuşama gevşeme oldu mu ? Çözüm önerisi var mı ?
Meralinmucizesi bebegimibeklerkenn61 doğum bugün yarın eli kulağında yemiş 10 gün verdi geldi geldi gelmedi kendiler baslatacakmis o yüzden bu agri
oglussannesiiii Kahvedelisi son 27 ama belki haftayada doğurabilirim tansiyon sıkıntım var hayırlısı olsun hakkımızda evlatlarımızı sağ salim alalım kucağımıza 🥹💙
Meralinmucizesi oglussannesiiii bugün yarın şu an 10 gün verdi doktorum doğmaz ise 23 üne kadar 24 ünde dogurtacak
Nefisemre niharulahin inşallah ben de öyle olsun çok istiyorum ama 40 tan sonrası da risk taşıyormuş sanırım bebişler içerde kakasını yapmaya başladığı için öyle bir durumda da kalmak hiç istemem ne yapacağını şaşırıyor insan suniye mecbur kalmadan gelsin bebeklerimiz 🙂↔️💖
mehmetsaki Kahvedelisi benöde 83 günüm kalmış ama sezeryan olacağı için tam gününü bilmiyorum daha kontrole gıdecem duanızda beni de unutmayın inşallah 🤲Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun hayırla sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🤲🤲🤲🌹🌹🌹🥲
Demolishman Son 7 gün diyor takvimler ama ben artık beklemekten mental sağlığı kaybettim 🥹 2 hafta oldu izne ayrılalı zaman geçmek bilmiyor
Meralinmucizesi bebegimibeklerkenn61 36 haftaligim bu saatten sonra ne zmn gelirse hosgelir dedi doktorum