Nefisemre benimde aynı son 4 gün uygulamaya göre dr bugün muayeneye çağırdı hala gelmeye niyeti yoksa pzt salı suni savcıyla alalım dedi :) bende bugün muayeneye gitmiyorum o yüzden kendi istediği zaman gelsin istiyorum 😇 pzt muayeneye gidicem bakalım inşallah hepimizin açılması kendiliğinden olur da suni almak zorunda kalmayız 🤲 Amin 🤲