Meralinmucizesi simi57ata aminn amin inşallah banada öyle söyledi ama açıklığa bakmadı bende bu gidişimde
1tosbikannesi Kahvedelisi 15 gün kaldı geçmiyor günler artık ağırlaştım iyice ağrılarım oluyor uyuyamıyorum biran önce doğsun istiyorum korkuyorum heyecanlıyım garip garip duygular içindeyim bekliyorum 🌸🥹
mehmetsaki Kahvedelisi elhamdülillah idare ediyoruz şuan 83 günüm kalmış ama sezeryan olacağı için daha olacak duanızı bekliyorum🤲🤲🤲
melsaanne Kahvedelisi 35+3 haftalık olduk doğuma son 32 gösteriyor ama sezaryen olacağım için daha az kaldı 🥲 anestezi için işlemlere başladık inşallah iki haftaya kadar gün alacağım muhtemelen en geç ekimin ilk haftası doğmuş olacak 🥹